Витрати на оформлення нерухомості

Витрати на оформлення нерухомості включають в себе податок на перехід прав власності, оплату послуг адвоката і нотаріуса, реєстрацію нерухомості і оплату рієлторських послуг:

Якщо комерційна вартість – 100 000 €, а податок на перехід прав власності 3,09%, тоді витрати становлять:

  • Гонорар адвоката: 100 000х1,5% = 1500 € (плюс ПДВ 23%, який нараховується понад даної суми) = 1845 €
  • Нотаріальні витрати: 100 000х1,5% = 1500 € (плюс ПДВ 23%) = 1845 €
  • Податок на перехід права власності: 100 000х3,09% = 3090 €
  • Реєстрація в Реєстрі нерухомості: 100 000х0.5% = 500 €
  • Оплата послуг посередника: 100 000х2% = 2 000 € (плюс ПДВ 23%) = 2460 €

Загальна сума витрат 9650 € (дану суму не можна розглядати як відсоток від вартості нерухомості).

Якщо комерційна вартість – 100 000 €, а податок 23%, тоді витрати становлять:

  • Гонорар адвоката: 100 000х1,5% = 1500 € (плюс ПДВ 23%, який нараховується понад даної суми) = 1845 €
  • Нотаріальні витрати: 100 000х1,5% = 1500 € (плюс ПДВ 23%) = 1845 €
  • Податок на перехід права власності: 100 000х23% = 23000 €
  • Реєстрація в Реєстрі нерухомості: 100 000х0.5% = 500 €
  • Оплата послуг посередника: 100 000х2% = 2 000 € (плюс ПДВ) = 2460 €

Загальна сума витрат 29650 € (дану суму не можна розглядати як відсоток від вартості нерухомості).
У разі, якщо кадастрова вартість перевищує комерційну, то всі витрати розраховуються з урахуванням кадастрової вартості об’єкта нерухомості.

Написати нам

 

Ваше ім'я

Ваш email (обов'язково)

Тема

Ваше повідомлення

×
Написать нам

 

Ваше имя

Ваш e-mail (обязательно)

Тема

Сообщение

×